tiistai 23. kesäkuuta 2015

" Lomalla viimeinkin, voin ottaa iisimmin "

Me suunniteltiin viime vuonna , että tänä vuonna lähdetään lomalle. Jonnekin missä on lämmintä ja voin uittaa meressä mun jalkoja. No meille tuli mutta. Sellanen aika iso, kuin takuuvuokra. No tottakaihan me halutaan asua yhdessä, isossa kolmiossa jossa on oma sauna ja melkein oma takapiha.



Sitten itse asiaan. En muistanut, että olin osallistunut Facebookissa Fazerin Geisha- kilpailuun. Kunnes viime viikolla mun luokkakaveri laittaa viestiä, että tsekkaa sun mailis, asap. Ollaan voitettu pääpalkinto. En usko, ajattelin. Menin kattomaan sähköpostin, eikä siellä mitään ollu. Vai oliko sittenkin. "Voitit pääpalkinnon, onneksi olkoon". Lahjakortti tulee varmaan tällä viikolla postissa. Mahtavaa, 2000€:n voitto, jolla meidän perhe pääsee nauttimaan etelän lämmöstä. Ansaitusti.

Eihän kukaan voi tuollasta uutista kevyesti niellä. Varmasti monella tuli karvas myrkky kurkunpäähän, miksi se mutta en mä. Jos et veikkaa, et voi voittaa. Tällä kertaa, se voitto osu mulle, joku päivä se voi osua sulle. Nyt mä laitan meidän passihakemukset vetämään, selailen Aurinkomatkojen esitteitä, googlettelen eri kohteita ja kun mun syysloma koittaa, meidän perhe lentää sinivalkoisin siivin etelään, upottaa varpaat kuumaan hiekkaan, ui turkoosinsinisessä meressä ja lataa akut tulevaa loppuvuotta varten. Koska jumalauta, me ollaan oikeesti ansaittu tää. :)


Ps. Mulla oli tänään liukasajo Juvalla, joka meni aivan nappiin. Ajo sinne ja itse radalla cruisailu. Enää ois pimeän simulaattori jäljellä, kaksi ajotuntia ja sit valmistautuminen itse tutkinnon suorittamista varten. Mahtava tunne ! Heinäkuussa mä toivottavasti saan huristella Tampereelle ja takaisin. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti